به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه استان هرمزگان باهم افزایی و تعامل با سایر ترجمانهای خدمات رسان شرایط خوبی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را دارا است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت، نظارت و ساماندهی سرویسهای بهداشتی بهصورت مستمر در دستور کار این ادارهکل قرار دارد.
او افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ بهصورت ۲۴ ساعته شکایات مردمی را ثبت و پیگیری میکند و مسافران و گردشگران میتوانند در صورت هرگونه مشکل با این سامانه در ارتباط باشند..