افزونه جلالی را نصب کنید.

تأمین ماشین‌آلات خدمت رسان در جزیره هرمز

  • کد خبر : 25824
  • 28 اسفند 1402 - 14:54
تأمین ماشین‌آلات خدمت رسان در جزیره هرمز
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، ماشین‌آلات خدمت رسان در جزیره هرمز تأمین شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با سفرهای نوروزی و لزوم ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و با تشکیل جلسات متعدد با حضور معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار، شهرداران بندرعباس و هرمز و دیگر ارگان‌های خدمات‌رسانی، ماشین‌آلات خدمت رسان به جزیره هرمز تأمین شد.

او افزود: در همین راستا بابکت، خاور، لودر، خودرو زباله بر، کمپرسی و تانکر آب‌رسان برای خدمات‌رسانی، جمع‌آوری زباله، آماده‌سازی محدوده و حریم شهر و مسیر تردد گردشگران به جزیره هرمز اختصاص داده‌شده است.

محسنی ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه گردشگران علاوه بر نمایندگی این اداره‌کل در جزیره هرمز، دو ناظر بر روند خدمات نیز در این جزیره مستقر می‌شوند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر تأکید کرد: بر اساس تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر تسهیل گری خدمات جزیره هرمز و همچنین افزایش رضایت‌مندی گردشگران، در محل جاذبه‌های طبیعی به‌خصوص در اماکن پرتردد شامل دره مجسمه‌ها و دره رنگین‌کمان به‌منظور هدایت گردشگران ناظر مستقر می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها