افزونه جلالی را نصب کنید.

مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهند تعطیل می‌شوند

  • کد خبر : 25830
  • 28 اسفند 1402 - 14:59
مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهند تعطیل می‌شوند
ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان روز شنبه 26 اسفندماه 1402 با حضور محمد مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان، محمد محسنی مدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و روسای کمیته‌های عضو ستاد در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر هرمزگان در این جلسه با اشاره به نظارت‌های انجام‌شده در حوزه خدمات‌رسانی گفت: مأموریت‌های نظارتی وزارت میراث‌فرهنگی را دنبال کردیم که در همین راستا بازدیدهای مستمری در محورهای بندرلنگه، بستک و بندرعباس ـ حاجی‌آباد و حاجی‌آباد ـ بندرعباس انجام شد که به تعدادی از واحدها تذکر و اخطار داده‌شده است.

او با اشاره به اینکه به واحدها مهلت قانونی داده‌شده که در صورت برطرف نشدن مشکلات قطعاً تعطیل می‌شوند، افزود:  مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهند بهتر است تعطیل باشند تا اینکه باز و خدمات مطلوب ارائه ندهند.

محسنی در با تشکر از کمیته تأمین و تنظیم بازار برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: این کمیته سه نمایشگاه بهاره در سطح شهر بندرعباس برگزار کرده که بازخورد خیلی خوبی هم داشته و کمک کرده تا شهروندان ارزاق خود را در ایام منتهی به نوروز به‌راحتی تأمین کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: فرمانداری‌ها همین حساسیت و دقت نظری که در مرکز استان وجود دارد، را در شهرستان‌ها داشته باشند و موضوعات مرتبط با خدمات‌رسانی شهری کار را پیگیری کنند.

او با اشاره به مراحل نهایی اجرایی شدن پلتفرم وارمی برای فروش بلیت جزیره هرمز، گفت: پلتفرم وارمی بر اساس دانش روز به نمایندگی از پارک علم و فناوری طراحی‌شده و کاملاً این پلتفرم کارا و پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران است.

محسنی افزود: این کار مهم برای اولین بار با کارکرد ملی در حوزه خدمات رسانی به گردشگران و ساکنین جزایر است که با همکاری و مساعدت و همراهی سایر ارگان های همکار از جمله بنادر و دریانوردی استان و … اجرایی می شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان تأکید کرد: در بحث اسکان مسافران و گردشگران در پارک‌ها و بوستان‌ها، شهرداران پای‌کار باشند تا مشکلی در زمینه اسکان غیررسمی پیش نیاید.

در ادامه محمد مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان با اشاره به تهیه پلتفرم وارمی گفت: با تهیه پلتفرم وارمی من یقین دارم در جزیره هرمز با چالش روبرو نمی‌شویم. این کمکی برای استان است و انشالله با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان با تأکید بر نظارت مستمر بر اماکن خدمت رسان گفت:  نظارت مستمر بر اماکن خدمت رسان انجام شود و مشکلات را بررسی و مدیریت کنید و سرعت کار نباید تبعات منفی به دنبال داشته باشد.

در ادامه روسای کمیته‌های عضو ستاد گزارشی از برنامه‌های را ارائه کردند و پلتفرم وارمی و مراحل استفاده از آن توسط کارشناسان برای اعضای کمیته ارائه شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها