افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان بندرلنگه

  • کد خبر : 25902
  • 29 اسفند 1402 - 2:52
افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان بندرلنگه
ستاد اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی باحضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین در هنرستان شهید صدوقی شهر بندرلنگه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه در این مراسم با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های شهرستان برای پذیرایی و استقبال مناسب از مسافران نوروزی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی اندیشیده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مرادزاده ادامه داد: برای رفاه مسافران نوروزی ۲۱۲ کلاس در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۶۹ کلاس در قالب ۲۳ مدرسه جزو گروه ب و ۴۳ کلاس در قالب ۷ مدرسه جزو گروه ج هستند که کلاس‌های گروه ب دارای تجهیزاتی مانند پتو، بالشت، فرش، یخچال و تلویزیون مشترک هستند.

او افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی بندرلنگه، مهمانان ما بیشتر در فصل بهار هستند و تدابیر لازم برای اسکان مهمانان نوروزی اندیشیده شده است.

فرماندار بندرلنگه تأکید کرد: فرآیند پذیرش حضوری فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی نیز هم زمان با آخرین روز فعالیت مدارس از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و ثبت نام حضوری تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها