افزونه جلالی را نصب کنید.

حضور شهردار بندرعباس در ساعات اولیه سال جدید در کنار زائران اهل قبور

  • کد خبر : 25937
  • 03 فروردین 1403 - 8:45
حضور شهردار بندرعباس در ساعات اولیه سال جدید در کنار زائران اهل قبور
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به همراه جمعی از مدیران شهرداری در نخستین روز از سال نو در کنار مزار خانواده معظم شهدا به ذکر فاتحه پرداخته و با زائران اهل قبور در قطعات آرامستان دیدار و سال جدید را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس؛ در ساعات اولیه نخستین روز از سال جدید، شهردار بندرعباس بهمراه رحمت اله دهقانی شهردارمنطقه یک،مریم پاسالار مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری، امید کاردانی رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس و جمعی از کارکنان مجموعه آرامستان با حضور در کنار قبور خانواده معظم شهدا به ذکر فاتحه پرداخته و در قطعات آرامستان با زائرین اهل قبور دیدار و فرارسیدن بهار ۱۴٠۲ را با اهدا شکوفه های گل محمدی تبریک گفتند.

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ضمن تبریک سال جدید و همچنین قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و نجیب شهر بندرعباس  اظهار کرد: زیارت اهل قبور در روز عید نوروز جزو سنت های دیرینه برای مردم بوده است. 

شهردار بندرعباس افزود: اقدامات و فعالیت ها در حوزه خدماتی و عمرانی برای توسعه آرامستان شهرمان با برنامه ریزی های دقیق و مدیریت خوب مهندس کاردانی رئیس سازمان آرامستان و با همکاری و پشتکار کارکنان خدوم در مجموعه باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است که این تلاش ها قابل تقدیر است. 

نوبانی با اشاره به اینکه همسطح بودن  قطعات باعث تردد آسان زائرین اهل قبور و زیبایی منظر آرامستان می شود، ادامه داد: همسطح‌سازی قبور موجب تردد آسان و ایجاد فضای مناسب و پاکیزه خواهد شد که موجب جلب رضایت همشهریان گرامی و خصوصا جانبازان و معلولان را به دنبال دارد که این امر با جدیت بیشتر در مجموعه آرامستان انجام می شود. 

امید کاردانی رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ضمن تبریک عید باستانی نوروز و همچنین ماه مهمانی خدا در این ارتباط اظهار کرد: اگر حمایت های شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس نبود امروز شهروندان گرامی شاهد اقدامات خوب در مجموعه آرامستان نبودند. 

کاردانی افزود: در کنار همکاران پرتلاش و جهادی خود در مجموعه آرامستان با تمام توان و ظرفیت ایستاده ایم تا بتوانیم اقدامات موثر و شایسته و درخور شان مردم عزیز برای آسایش و رفاه حال آنان در بهشت زهرا(س) برداریم. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان در پایان گفت : از شهروندان گرامی تقاضا داریم  ارتباط خود را از طریق  ارائه نظرات و پیشنهادات برای هر چه بهتر شدن وضعیت آرامستان شهرمان با خدمتگزاران خود در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس بیشتر کنند تا شاهد اتفاقات بهتری در بهشت زهرا(س) باشیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از شهروندان گرامی خواستار شد: از شهروندان گرامی تقاضا داریم ارتباط خود را با نظرات و پیشنهادات برای هر چه بهتر شدن وضعیت آرامستان شهرمان با خدمتگزاران خود در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس بیشتر کنند تا شاهد اتفاقات بهتری در بهشت زهرا(س) باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها