افزونه جلالی را نصب کنید.

سنت دیرینه دیدار با خانواده شهدا در نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر : 25950
  • 03 فروردین 1403 - 8:47
سنت دیرینه دیدار با خانواده شهدا در نوروز ۱۴۰۳
شهردار بندرعباس و رئیس سازمان آتش نشانی در آستانه فرا رسیدن عید باستانی نوروز از خانواده شهید فؤاد اورنگی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، همزمان با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و در راستای تکریم مقام شامخ خانواده معظم شهدا و بزرگداشت یاد و نام شهید آتش نشان فؤاد اورنگی، با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس و مدیران و کارشناسان این سازمان از خانواده شهید فؤاد اورنگی دیدار صورت پذیرفت.

نوبانی شهردار بندرعباس در این دیدار گفت: خانواده شهدا با صبر و استقامت در فراق عزیز خود تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه ایثار و فداکاری هستند. این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و بزرگداشت یاد شهیدان والامقام و استمرار راه آنها وظیفه ملی و همگانی است.

وی افزود: مجموعه شهرداری همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و خدمت به شهروندان گرامی بخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می داند.

شایان ذکر است شهید فؤاد اورنگی در ۳۰ام شهریور ماه ۱۴۰۲ در حین عملیات و در تلاش برای خارج کردن جسد مردی از چاه عمیق کشاورزی در منطقه توکهور و هشتبندی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها