افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در بندرچارک

  • کد خبر : 26035
  • 08 فروردین 1403 - 9:31
بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در بندرچارک
محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیرستاد خدمات سفر هرمزگان به همراه علی اکبر مرزبان معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مرتضی سالاری مدیر بنادر بندرلنگه و غرب استان هرمزگان از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در بندرچارک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی در بازدید از بندرچارک گفت: این بازدید در راستای ماموریت استاندار هرمزگان و خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه هدف انجام شده است.

دبیرستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه سفرهای دریایی مزیت قالب استان هرمزگان است، افزود: استانهای دیگر جاذبه‌های گردشگری زیادی دارند ولی دریا ندارند و این یک مزیت برای استان هرمزگان است.

او اظهار کرد: در بازدید از بندرچارک، خدمات‌دهی در حوزه شهری و دریایی و سایر زیرساخت‌های گردشگری  و مسافری از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

محسنی با اشاره به سفرهای دریایی غیر مجاز افزود: از مسافرین و گردشگران درخواست می‌شود وقتی هرمزگان و یا استان‌های دریایی دیگر را برای سفر انتخاب می‌کنند حتما به اطلاعیه‌های سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان تولیت امر توجه کنند و از سفرهای غیرمجاز و خارج از مرزهای رسمی دریایی خودداری کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان ادامه داد: مسافران و گردشگران با استفاده از سفرهای غیرمجاز دریایی ایمنی و سلامت خود را به خطر می‌اندازند و در نهایت خاطره بدی از سفر خود را به همراه خواهند داشت.

او در پایان از زحمات بی شائبه و بی‌منت همه دست‌اندرکاران سفرهای دریایی استان تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها