افزونه جلالی را نصب کنید.

تمام اجزای خدمات رسان در حوزه گردشگری هرمزگان باید تا ۲۴ فروردین به نحو مطلوب خدمت رسانی کنند

  • کد خبر : 26032
  • 08 فروردین 1403 - 9:29
تمام اجزای خدمات رسان در حوزه گردشگری هرمزگان باید تا ۲۴ فروردین به نحو مطلوب خدمت رسانی کنند
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: تمام ارکان و اجزای خدمات رسان در حوزه گردشگری باید تا 24 فروردین‌ماه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران به نحو مطلوب باشند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: تمام ارکان و اجزای خدمات رسان در حوزه گردشگری در کل استان هرمزگان از گاوبندی(پارسیان) تا جاسک و شهرستان‌های تابعه، جزایر، شهرهای ساحلی و هر جا که امکان خدمات‌رسانی و محل حضور گردشگر است، با برنامه‌ریزی تا پایان طرح نوروزی یعنی ۲۴ فروردین‌ماه مثل روز اول به مسافران و گردشگران مثل روز اول، خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه اندکی از کیفیت و میزان خدمات‌رسانی خود را کم نکنند، اظهار داشت: گردشگری یک صنعت خدماتی است و عمدتاً به‌واسطه کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود, تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای نظارتی بر عملکرد تأسیسات گردشگری و تمامی ادارات و ارگان‌هایی که به‌نوعی در حوزه خدمت‌رسانی به گردشگران فعالیت دارند، در دستور کار این ستاد قرار دارد و ارزیابی خواهند شد.

محسنی تأکید کرد: آن دسته از ارکان و اجزایی که در حوزه خدمت‌رسانی به گردشگران به نحوی کوتاهی کنند، قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها