افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای آگاهی بخشی عمومی جسم و جان؛

دومین نشست تخصصی آداب ضیافت برگزار شد

  • کد خبر : 26057
  • 08 فروردین 1403 - 18:43
دومین نشست تخصصی آداب ضیافت برگزار شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای آگاهی بخشی عمومی جسم و جان دومین نشست تخصصی آداب ضیافت به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان ، دومین نشست تخصصی آداب ضیافت با حضور کارشناس مذهبی حجت الاسلام احمد حیدری و کارشناس تغذیه مریم کمالی به صورت برخط در بستر اسکای روم برگزار شد.
در ابتدای نشست حجت الاسلام حیدری ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: امام حسن علیه السلام در سال سوم هجری متولد شدند و نام زیبای حسن که به معنای خوبی و نیکویی است را پیامبر (ص) برایشان انتخاب نمودند که قبل از آن کسی این نام را بر روی فرزندان خود نگذاشته بود.
وی در ادامه با اشاره به کتاب سیره پیشوایان افزود: بر هر فرد شیعه لازم است که این کتاب را مطالعه نموده و با فضایل، اخلاق و سیره امام حسن علیه السلام بیشتر آشنا شود زیرا تنها با کسب معرفت است که جامعه ای می تواند امام زمان خود را بشناسد.

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: ماه رمضان ماه بندگی خداست و ایام ، ایام آشتی با خداوند است . باید به در خانه خداوند برویم و با انجام اعمال نیکو مورد لطف و مرحمت و مغفرت قرار بگیریم.
در ادامه این نشست مریم کمالی، کارشناس تغذیه با اشاره به کتاب جامع روزه داری و سلامت اظهار داشت: گروههای خاص بویژه زنان باردار و بیماران دیابتی در صورتی که شرایط روزه گرفتن برایشان فراهم باشد ، باید از تمامی گروههای غذایی به میزان مورد نیاز  استفاده کنند تا ویتامین ها و آب بدنشان تامین شود  و دچار مشکلات گوارشی و تشدید بیماری های جسمی آنان نشود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها