افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری جشن ضیافت فرشته ها در ماه ضیافت الهی و ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام در میناب

  • کد خبر : 26120
  • 10 فروردین 1403 - 15:02
برگزاری جشن ضیافت فرشته ها در ماه ضیافت الهی و ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام در میناب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری جشن ضیافت فرشته ها در ماه ضیافت الهی و ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام در میناب خبر داد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب به اهمیت ماه ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: این ماه فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

وی افزود: هنرمندان شهرستان میناب در اقدامی شایسته برای سومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان و ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام اقدام به برگزاری جشن رمضان با عنوان ضیافت فرشته ها با هدف کمک به نیازمندان و کودکان بی بضاعت و دارای بیماری خاص کردند.

کریمی زاده با تقدیر از همراهی هنرمندان مینابی در امور خیریه، استقبال فعالان هنری میناب از فعالیت‌های عام‌المنفعه و به ویژه کمک به نیازمندان را ستودنی دانست و افزود: در سال گذشته در این جشن اقلام زیادی ازجمله: هدایای نقدی ، عروسک، اسباب بازی، تبلت و ….. برای کودکان مبتلا به بیماری های خاص و نیازمند توسط خیرین و مردم نوع دوست جمع آوری و قبل از پایان ماه مبارک رمضان به آنها تحویل داده می شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب یادآور شد: سال گذشته نیز هنرمندان شهرستان میناب در زمینه ترویج فعالیت های خیرخواهانه پیشقدم بوده و در جهت کمک به کودکان بی بضاعت و ایتام کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

گفتنی است: این جشن با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر میناب، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب و هنرمندان با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای مردم به مدت یک شب با استقبال بی نظیر مردم و میهمانان نوروزی در پارک ملت میناب برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها