افزونه جلالی را نصب کنید.

سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های عمومی بندرعباس در شب‌های قدر

  • کد خبر : 26126
  • 11 فروردین 1403 - 22:00
سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های عمومی بندرعباس در شب‌های قدر
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، سازمان حمل و نقل نسبت به جابجایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شب‌های قدر به نقاط مختلف شهر به‌وسیله اتوبوس‌های عمومی اقدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، حمیدرضا حیدری پوری، با تسلیت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، سازمان حمل و نقل نسبت به جابجایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شب‌های قدر به نقاط مختلف شهر به‌وسیله اتوبوس‌های عمومی اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه از این رو ۱۳ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده که امکان افزایش آن نیز وجود دارد، گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان خدمات رسانی به شهروندان از مسیرهای بلوار امام حسین(ع)، بلوار امام خمینی(ره) کوی ملت، پیامبراعظم و میدان دفاع مقدس به مقصد مسجد جامع و استان امامزاده سید مظفر(ع) و گلزار شهدا به‌صورت رایگان جابجا شد.

حیدری پوری اظهار کرد: پس از اتمام مراسم، اتوبوس‌ها از گلزار ملکوتی شهدا، مسجد جامع و آستان امامزاده سید مظفر(ع) همشهریان را به محلات مختلف شهر نیز جابجا کردند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یادآور شد: ایاب و ذهاب رایگان همشهریان در شب‌های ۲۱و ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها