افزونه جلالی را نصب کنید.

هشتمین جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد

  • کد خبر : 26143
  • 11 فروردین 1403 - 22:12
هشتمین جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد
با حضور جمعی از مسئولان هشتمین جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، ستاد استقبال از بهار با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه که با حضور مرودی رئیس ستاد استقبال و نمایندگانی از استانداری ،میراث فرهنگی ،شهرداری بندرعباس ، بهداشت و درمان ،نیروی انتظامی، پلیس راهور ،هلال احمر و سایر دستگاههای عضو ستاد برگزار شد ضمن تاکید بر ادامه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در نیمه دوم سفرهای نوروزی بر هماهنگی دستگاهها و اعضای ستاد در انجام امورات مهمانان تاکید شد.

ارایه گزارش عملکرد اعضای ستاد و بررسی موضوعات و‌ دغدغه های گردشگران در نیمه اول تعطیلات و سفرهای نوروزی امسال و تعیین راهکارهای اجرایی و سریع برای خدمات دهی بیشتر و بهتر به مسافران نوروزی از مباحث مهم این جلسه بود که پیرامون آنها بحث و گفتگو شد و نتایج آن در مرحله دوم و سوم سفرها محرز و مشخص خواهد شد.

مسافران نوروز می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ارائه شده در ستاد استقبال از بهار و خدمات سفر بندرعباس با شماره تلفن ۱۳۷ و همچنین طرح نظر پیشنهاد و یا راهنمایی در خصوص مسائل بهداشتی، درمانی و دارویی باسامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

ستاد استقبال از بهار به صورت شبانه‌روزی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهد و در ورودی شرقی و شمال شرقی شهر در محل بوستان ارمغان مالیات راه اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها