افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید نوروزی شهردار و نمایندگان مردم از سطح شهر بندرعباس

  • کد خبر : 26173
  • 12 فروردین 1403 - 8:48
بازدید نوروزی شهردار و نمایندگان مردم از سطح شهر بندرعباس
شهردار بندرعباس به همراه احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی و عیسی عباسی عضو شورا و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس از روند میزبانی و خدمات دهی به میهمانان نوروزی و شهروندان در شهر بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس ، شهردار بندرعباس گفت: پارک دانشجو، بوستان نخل، پارک شهید دباغیان و باغ وحش مصنوعی ساوانا از جمله مکانهایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

وی افزود با تمهیدات و پیش بینی های بعمل آمده روند میزبانی از هموطنان به شکل مطلوبی صورت پذیرفته است و نیروهای خدوم شهرداری بندرعباس در سازمان ها و مناطق به صورت شیفت بندی ۲۴ ساعته آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مردم دارند.

احمد مرادی و عیسی عباسی  نمایندگان مردم در دو پارلمان کشوری و محلی ضمن تشکر از تلاش های شهرداری بندرعباس بر لزوم‌ همکاری و همیاری سایر سازمان ها و‌ نهادها با مجموعه شهرداری تاکید نمودند و تقسیم وظایف و پیش بینی های بعمل آمده را در قبل از تعطیلات نوروزی ثمربخش و مفید عنوان کردند.

نمایندگان مردم خواستار ارتقاء جایگاه شهر بندرعباس در حوزه گردشگری و صنعت توریسم شدند و این امر را مستلزم تقویت زیرساخت ها ، برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت با استفاده از شور و مشورت پژوهشگران این حوزه دانستند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها