افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای طرح محله های قرآنی با شعار “من قرآن را دوست دارم”

  • کد خبر : 26234
  • 14 فروردین 1403 - 17:48
اجرای طرح محله های قرآنی با شعار “من قرآن را دوست دارم”
به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن ویژه برنامه های قرآنی در سطح شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با هدف ترویج و گسترش فعالیت های قرآنی اقدام به برگزاری محفل قرآنی در سطح محلات نموده است.

این طرح که با محوریت پویش ملی زندگی با آیه ها برگزار می شود ضمن تلاوت زیبای آیات قرآن کریم توسط قاریان ممتاز استان توجه ویژه ای به مفاهیم و تدبر آیات قرآن کریم با تفسیر آیات موضوعی خواهد شد و شنونده ابتدا با مفاهیم و مبانی آیات آشنا می شود و سپس با تلاوت زیبای آیات تفسیر و تبیین شده روبرو خواهد شد.

در این طرح حوزه کودک و نوجوان به صورت ویژه ای لحاظ شده و به صورت اختصاصی نیز توسط مربیات تخصصی کودک و نوجوان برنامه های قرآنی برای این قشر برگزار خواهد و از خادمین و فعالان قرآن محلات تجلیل خواهد شد.

گفتنی است: در طرح توسعه محلات قرآنی در آینده همراه با آن نمایشگاه های فرهنگی و هنری قرآنی در سطح محلات برگزار خواهد شد که شامل بخش های هنری همچون ایستگاه نقاشی، نمایشگاه عکس و آثار هنری، اجرای میدانی تئاتر با مضامین قرآن و در بخش فرهنگی شامل ایستگاه خوانش کتاب و فروشگاه محصولات فرهنگی قرآنی و ایستگاه قصه گویی کودک و نوجوان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها