افزونه جلالی را نصب کنید.
به همت کتابخانه نبی اکرم (ص) پارسیان برگزار شد؛

سلسله نشست های قصه های قرآنی و محفل انس با قرآن ویژه اعضای کودک و نوجوان

  • کد خبر : 26204
  • 14 فروردین 1403 - 17:24
سلسله نشست های قصه های قرآنی و محفل انس با قرآن ویژه اعضای کودک و نوجوان
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سلسله نشست های قصه های قرآنی به همراه محفل انس با قرآن در کتابخانه نبی اکرم(ص) پارسیان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، مسئول کتابخانه نبی اکرم(ص) پارسیان از برگزاری سلسله نشست های قصه های قرآنی به همراه محفل انس با قرآن در این کتابخانه خبر داد.

وی بیان داشت: اعضای کودک و نوجوان هر روز در کتابخانه نبی اکرم (ص) پارسیان حضور می یابند و پس از برگزاری محفل انس با قرآن ، به تفسیر آیات خوانده شده در قالب قصه گویی پرداخته می شود.

حلیمه روشن زاده افزود: در ابتدای محفل چند آیه از سوره کهف با صدای دلنشین اعضا ، تلاوت  شد و در ادامه کتابدار، به تفسیر سوره پرداخت و یادآور شد سوره کهف چهار قصه را بیان می کند ، قصه اصحاب کهف و یاران غار،  داستان دو دوست و باغ،  داستان حضرت موسی و حضرت خضر و دیگری داستان یاجوج و ماجوج است و قرار شد هر روز آیه های مربوطه را بخوانند و  قصه اش گفته شود.

مسئول کتابخانه نبی اکرم(ص) پارسیان گفت: یکی از نتایج برگزاری مستمر محفل انس با قرآن در این کتابخانه، برگزیده شدن ۵ نفر از اعضای کودک و نوجوان در اولین مسابقات تفسیر قرآن در سطح شهرستان پارسیان بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها