افزونه جلالی را نصب کنید.

میزبان روزه داران مهربان شهر

  • کد خبر : 26215
  • 14 فروردین 1403 - 17:44
میزبان روزه داران مهربان شهر
سفره افطار سیزده فروردین روز طبیعت در بوستان نخل شهرک بزرگ پیامبر اعظم (ص) برای شهروندان پهن شد تا روزه داران در روز طبیعت در دل طبیعت به احترام مولای متقیان روزه خود را افطار نمایند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به همت شهرداری منطقه چهار شهردار بندرعباس در این رابطه گفت :روز طبیعت امسال با بیست و یکم ماه رمضان، سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مصادف شد، اما به رسم هر ساله مردم در دامان طبیعت حضور پیدا نکرده اند. تا احترام به این روز و این ایام را حفظ کنند و قراربر عشق مولا علی گذاشتند و افطار خود را در دل طبیعت باز کردند.

نوبانی افزود: در ماه مبارک رمضان و عید نوروز امسال برنامه های فرهنگی هنری رنگ و بوی معنوی به خود گرفت و ماه خدا ماه صفای قلب شهروندان بندرعباسی شد و نوای ربنا و بهار طبیعت دل جویندگان راه طریقت و بندگی را صیقل دادتا عشق و محبت اهل بیت با سنت های ایرانی و‌کهن این سرزمین تلفیقی از نور ،روشنایی و عشق به خداوند متعال را ترسیم کند.

شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد:سادگی و بی آلایشی این سفره‌ افطار ،حرکت خدا پسندانه ای بود که به ما یادآوری کرد هنوز هم هستند کسانی که دلشان به همین سادگی‌های زیبا و معنوی گرم می‌شود و چشم به راه رمضان‌های خدا می‌شوند تا باز هم سفره‌ای از جنس آفتاب و ملکوت برای روزه داران خسته شهر پهن کنند و دلگرمی و امید را در دور همی مهمانی خدا برای همدیگر هدیه دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها