افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)؛

نشست جمع خوانی با موضوع زندگی و سیره امام حسن مجتبی(ع) با حضور اعضای کودک و نوجوان برگزار شد

  • کد خبر : 26193
  • 14 فروردین 1403 - 3:00
نشست جمع خوانی با موضوع زندگی و سیره امام حسن مجتبی(ع) با حضور اعضای کودک و نوجوان برگزار شد
به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) نشست جمع خوانی با موضوع زندگی و سیره امام حسن مجتبی(ع) با حضور اعضای کودک و نوجوان کتابخانه نبی اکرم (ص) پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، مسئول کتابخانه نبی اکرم پارسیان از برگزاری نشست جمع خوانی با موضوع زندگی و سیره امام حسن مجتبی(ع) با حضور اعضای کودک و نوجوان خبر داد.

وی بیان داشت: به مناسبت میلاد سراسر خیر و برکت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام ، کتاب های زندگی امام حسن مجتبی(ع) نوشته ی منصور کریمیان و کتاب پیشوای صبر و بردباری نوشته ی مهدی مرادی با حضور اعضای کودک و نوجوان معرفی و جمع خوانی شد.

حلیمه روشن زاده گفت: کتاب پیشوای صبر و بردباری  از سری کتابهای “گذری بر زندگی چهارده معصوم (ع) است. این مجموعه که شامل سرگذشت چهارده معصوم (ع) می باشد گزیده ای برای معرفی این بزرگان برای کودکان و نوجوانان است. در این مجلد سرگذشت امام حسن مجتبی (ع) از روز ولادت تا روز شهادت ایشان به رشته تحریر در آمده است. معرفی خانواده ، ارتباط ایشان با حضرت محمد (ص)  هوش و ذکاوت دوران کودکی و جوانی و اتفاقاتی  که در طول زندگی برای آن حضرت افتاده است،  در این کتاب آمده است.

مسئول کتابخانه نبی اکرم پارسیان تصریح کرد: هدف از برگزاری نشست های جمع خوانی با محوریت زندگی معصومین علیه السلام را آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و روش اهل بیت (ع) برشمرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها