افزونه جلالی را نصب کنید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خبرداد:

اقامت بیش از ۴ میلیون و ۵۵۳ هزار مسافر نوروزی در هرمزگان

  • کد خبر : 26243
  • 16 فروردین 1403 - 8:49
اقامت بیش از ۴ میلیون و ۵۵۳ هزار مسافر نوروزی در هرمزگان
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: چهار میلیون و ۵۵۳ هزار و ۲۸۲مسافر و گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در هرمزگان اقامت داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمد مرودی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان هرمزگان،ضمن تشکر از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفری نوروزی استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ٧۵ درصد از این تعداد مسافران نوروزی استان یعنی سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۸۵ نفر در کمپ های بوستان ها و سالن های ورزشی استان اقامت داشته اند جا دارد از خدمات خوب مجموعه شهرداری های استان با توجه به حجم بالای مسافر در بندرعباس از شهردار بندرعباس تشکر و قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون ۱۰۰ هزار و ۵۷۰ مسافر در هتل ها، مسافرخانه ها و سایر مراکز اقامت داشته اند و ۱۵۷ هزار و ۶۲۸ مسافر نیز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش اسکان داشته اند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه از این تعداد مسافر نوروزی، ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۳۷۳ مسافر به جزایر سفر کرده اند، افزود: علاوه بر جابجایی این حجم مسافر، بیش از ۵۳۹ هزار خودرو در مسیر دریایی جزایر استان جابجا شده اند.

مرودی یادآور شد: مقصد بیشتر مسافران نوروزی و گردشگران ورودی به استان، بندرعباس، قشم، هرمز، بندرلنگه، بندر خمیر، پارسیان و سیریک بوده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها