افزونه جلالی را نصب کنید.

دعوت شهردار بندرعباس از شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 26250
  • 16 فروردین 1403 - 18:04
دعوت شهردار بندرعباس از شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز قدس
شهردار بندرعباس در پیامی از مردم شهر بندرعباس برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: روز قدرس تنها روز ملت مظلوم فلسطین و مقاومت نیست بلکه متعلق به همه ملتهای ظلم ستیز و جهانیان است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار اظهار داشت: فلسطین و قدس شریف همچون ستاره ای درخشان در عالم همواره نور افشانی می کند و این روز بزرگ یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی برای وحدت مسلمانان جهان است.

وی در این پیام آورده است: روز جهانی قدس، روز انزجار از رژیم غاصب ،تروریستی ،جعلی و کودک کش است و نماد آزادی‌ خواهی و ظلم‌ستیزی مستضعفان دنیاست، روزی که مشت‌های گره خورده همبستگی را نشان می دهد و نفرت از ظالمان را به همراه خواهد داشت

نوبانی افزود :روز قدس روزی است که هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تفکر حکیمانه و دوراندیشی امام راحل(ره) به روزی جهانی برای وحدت ملتها در حمایت از قدس شریف بدل شده است.

مهدی نوبانی با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار بندرعباس  جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس این حرکت بزرگ تاریخ ساز را نشان دهنده ی عظمت و اراده ملتهایی دانست که هرگز صحنه مبارزه و اراده آهنین را برای حمایت از مظلومان خالی نکرده اند و استوار و پا برجا مسیر حق و حقیقت را طی می نمایند

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه 

را که منجر به شهادت سرداران بزرگ اسلام شد را محکوم کرد و بیان داشت :شهادت شیوه ی آزادگی و آزادگان است و ملت ایران به گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملت شهادت و ملت امام حسین (ع) است. 

بر اساس اطلاعیه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس شهربندرعباس ، جمعه هفدهم فروردین از میدان امام خمینی (پارک شهید دباغیان ) به سمت مسجد جامع بندرعباس میعادگاه نماز جمعه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها