افزونه جلالی را نصب کنید.

رژیم صهیونیستی آخرین نفس ها را می کشد

  • کد خبر : 26264
  • 17 فروردین 1403 - 12:16
رژیم صهیونیستی آخرین نفس ها را می کشد
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه گفت: هم اینک نفس‌های آخر تل‌آویو به شمارش افتاده است. بزودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر، سردار ابوالقاسم والاگوهر در نشستی با خبرنگاران که بر روی ناو شهید رودکی برگزار شد، بیان داشت: امروز در ۱۳ نقطه بندری جمهوری اسلامی در آب‌های دریای خزر، عمان و خلیج همیشه فارس و همزمان با بنادر کشورهای مختلف اسلامی به حمایت از انتفاضه برادران و خواهران مجاهد فلسطینی بزرگ‌ترین رژه دریایی اقتدار توسط شناورهای بسیج مردم پایه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: اقدام تاریخی و ابتکار حکیمانه راهبردی و آینده نگرانه امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان در ۱۶ مرداد سال ۵۸ به عنوان روز جهانی قدس، یکی از پدیده‌های شگرف معنادار و در زمره افتخارات ملت ایران برای نقش آفرینی در حمایت از ملت مظلوم و شعله‌ور ساختن آتش خشم و کینه ضد صهیونیستی امت اسلامی و حتی جهان بشریت علیه اشغالگران قدس شریف به‌شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: امروز با گذشت ۴۵ سال از نامگذاری روز جهانی قدس و ۷۵ سال از تأسیس رژیم جعلی کودک‌کش جنایتکار صهیونیستی و پیگیری و اجرای طرح‌های متعدد سازش برای حل توهم‌آمیز فرا روی موجودیت و امنیت صهیونیست‌ها، روند تحولات اخیر به ویژه عبور شعله‌های انتفاضه و عملیات پیروزمندانه طوفان از دیوارهای مرکزیت این رژیم فناپذیر و مرعوب نشان دهنده این حقیقت است که نفس‌های آخر تل‌آویو به شمارش افتاده و غاصبان و قاصران قدس شریف به سرعت به زوال قطعی و پایان خود نزدیک‌تر می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: صهیونیست‌ها براین باور بودند که با پیگیری طرح‌های شیطانی مانند معامله قرن و عادی سازی روابط با برخی از کشورهای عربی در معادله پیچیده موضوع فلسطین و آرمان خود در هاله‌ای از غفلت و فراموشی قرار دهند؛ در حالی که در صحنه‌ای معکوس آنچه این روزها در سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه در بیت‌المقدس و تل‌آویو می‌گذرد را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها