به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس ،مریم پاسالار در تشریح محورهای اصلی دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شهرداری با اشاره به این که این جشنواره در ۱۰ محور برگزار می شود، اظهار کرد: مطالعات اجتماعی(پژوهش) برنامه ریزی افکار سنجی انتشارات ارتباطات الکترونیک تبلیغات ارتباطات رسانه ای (برون سازمانی) فعالیتهای فرهنگی تولید محتوا(فیلم،عکس،متن،تیزر،کلیپ،موشن گرافی،اینفوگرافی) تشریفات امور بین الملل محورهای این دوره از جشنواره است.
وی با بیان این که در این جشنواره فقط آثاری برگزیده می شود که قابلیت و ظرفیت الگوبرداری برای دیگر روابط عمومی ها را دارا باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید در ارسال آثار به ابعاد کیفی و خلاقانه آثار توجه ویژه داشته باشند.
پاسالار آخرین مهلت ارسال آثار روابط عمومی ها را تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: امیدواریم همکاران روابط عمومی بهترین آثار تولید شده در سال ۱۴۰۲ را به دبیرخانه دومین جشنواره ارسال کنند.
به گفته وی جزئیات برنامه ریزی و برگزاری جشنواره از طریق سایت شهرداری منتشر می شود.
در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شهرداری تنها سازمانها، مدیریت ها ،معاونت ها ،مناطق وابسته به شهرداری ارزیابی می شوند.