افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد:

وجدان‌های خفته نهادهای بین‌المللی بیدار شود

  • کد خبر : 26347
  • 22 فروردین 1403 - 2:15
وجدان‌های خفته نهادهای بین‌المللی بیدار شود
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به سانسور شدید جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه گفت: چه تعداد کودک باید کشته شود تا وجدان‌های خفته نهادهای بین‌المللی بیدار شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه گزارش عملکرد فعالیتها و خدمات نوروزی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۳،برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت سیدمحمد باقر صدر و خواهر وی، اظهار کرد: این دو شهید والامقام که به دست صدام به شهادت رسیدند الگوی مقاومت برای همگان هستند.

وی افزود: فردا نیز، سالروز شهادت سید اهل قلم، سیدمرتضی آوینی است که انصافاً با شنیدن نریشن‌ها و مشاهده مستندهای ناب وی در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خود به خود به یاد ایام رشادت‌های رزمندگان اسلام می‌افتد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: آنچه که امروزه، نمود پیدا کرده و تداوم مسیر رشادت‌های سیدمرتضی آوینی می‌باشد، نقش مستقیم و تعیین‌کننده رسانه است.

نظری ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شاعران فرمودند «اثر رسانه از موشک‌ها بیشتر است» لذا در تولید و ارتقای سواد رسانه‌ای باید بکوشیم تا بتوانیم اثرگذار باشیم.

وی همچنین گفت: همگان شاهدیم بالغ بر ۳۰ هزار کشته و مجروح در غزه در انحصار و سانسور شدید رسانه‌ای در دنیا قرار گرفته است، اگر هر کشور دیگری، این کشتار و خونریزی به راه انداخته بود تمامی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کردند اما با سانسورهای رسانه‌ای صورت‌گرفته در غزه، جنایات علیه حقوق بشر در غزه و فلسطین نادیده گرفته شده است، چه تعداد کودک باید شهید شوند تا وجدان‌های خفته نهادهای بین‌المللی بیدار شود؟!

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: مردم نوعدوست ایران اسلامی و همچنین استان هرمزگان در راهپیمایی روز قدس هم ندای همبستگی مردم غزه و هم فریاد انتقام از رژیم‌ منحوس صهیونیستی بابت هدف قراردادن کنسولگری ایران در سوریه را سر دادند، قطعاً به تدبیر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و هم رزمندگان جبهه مقاومت و دلاورمردان ایران اسلامی، انتقام به موقع و دقیق از رژیم کودک‌کش صهیونسیتی که تار عنکبوتی بیش نیست گرفته می‌شود که برای این رژیم خبیث، پشیمان‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها