افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان به مناسبت عید سعید فطر

  • کد خبر : 26353
  • 22 فروردین 1403 - 2:53
پیام تبریک ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان به مناسبت عید سعید فطر
سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن عید عرفان و بندگی، عید فطر را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن عید عرفان و بندگی، عید فطر را تبریک گفتند.
در متن این پیام آمده است:

عید سعید فطر، عید عرفان و آزادگی امن‌ترین و گشاده‌ترین راه‌ رسیدن به آسمان معنویت است. جایی که آدمی از آن دیار آمده و به آن باز می‌گردد. روزه هم توان آدمی را در پیمودن آن نشان می‌دهد و تجلی‌گاه آن است. روزه اراده را محکم می‌کند تا جسم، مرکب راهواری در زیر پای جان بلند‌ پرواز و بی‌نهایت‌جوی آدمی شود و به انسان می‌آموزد که چگونه گوهر والای انسانی و کرامت ذاتی را با هیچ امر اسیر کننده و کالای بازدارنده‌ای سودا نکند.

رمضان دعوتی است به بازیافتن خویشتن گمشده ، ندایی است برای توجه به خدای فراموش شده، ضیافتی است برای تناول از مائده تقوا و پایان این مهمانیِ خدایی عید فطر است؛ عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان. فطر، چیدن میوه‌هایی است که از فطرت می‌جوشد. فطر سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است.

فطر ، جشن فطرت‌های پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نائل شده‌اند و در چشمه فیاض الهی رمضان وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده‌اند و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم، خداوند را شاکر باشند.

این ‌جانب ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی بهترین آرزوهای قلبی‌ام را توام با سلامتی و عزت برای همه مسلمانان جهان ، به خصوص مردم مومن و معتقد استان هرمزگان خصوصا جامعه کار و تولید استان، از خداوند منان مسئلت دارم و قبولی طاعات و عبادات شما را از درگاه احدیت خواهانم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها