افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس:

آغاز اکران سری جدید ماکت های شهروندی بابامراد در سطح شهر

  • کد خبر : 26359
  • 23 فروردین 1403 - 14:55
آغاز اکران سری جدید ماکت های شهروندی بابامراد در سطح شهر
پیام های ماکت های شهروندی بابامراد در سری جدید به نریختن زباله در محیط، اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور فرهنگسازی عمومی در قالب تبلیغات محیطی، نصب ماکت های بابامراد با سه پیام مختلف در سطح شهر آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده محیطی به صورت خلاقانه می تواند نظر شهروندان را به موضوع جلب و کنجکاوی آنها را برای خواندن پیام ها برانگیزد، افزود: از همین رو شخصیت عروسکی بابامراد که در آموزش های سازمان مدیریت پسماند نماد دوستدار محیط زیست و پاکبان بندرعباس معرفی شده است از سال گذشته به عنوان المانی برای فرهنگسازی عمومی در سطح شهر استفاده می شود.
حمید جمالی در بیان پیام های ذکر شده مطرح کرد: این بار سه پیام جدید به اکران در آمد که شامل «محیط شهر را از زباله سرریز نکنید»، «بوستان، ساحل، معابر و کانال آب محل ریختن زباله نیست» و «شهرداری در خدمت مردم» می باشد.
این مقام مسئول، افزود: همکاری شهروندان با شهرداری در پاکیزه نگه داشتن شهر بسیار حائز اهمیت است و به شیوه های مختلف در تلاش برای افزایش آگاهی شهروندان هستیم تا بدانند هر شهروند در شهر مسئولیتی بر عهده دارد و آن هم عمل به وظایفی همچون رعایت حقوق دیگر شهروندان و رعایت فرهنگ شهروندی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها