افزونه جلالی را نصب کنید.

جلسه هم اندیشی برگزاری جشنواره خلیج فارس تشکیل شد

  • کد خبر : 26461
  • 28 فروردین 1403 - 21:03
جلسه هم اندیشی برگزاری جشنواره خلیج فارس تشکیل شد
اسمعیل جهانگیری پیرامون برگزاری جشنواره خلیج فارس با پیشکسوتان و صاحب نظران فرهنگی استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری در ابتدای جلسه بیان کرد: ماه مبارک رمضان نعمتی است که خداوند برای مسلمین در نظر گرفته تا رذائل اخلاقی از ما زدوده شود. ما به دنبال جمع نخبگانی از پیشکسوتان، اساتید و صاحب نظران بودیم تا در رابطه با مسائل فرهنگی و هنری به ویژه جشنواره خلیج فارس صحبت و از نظرات آنها بهره ببریم.

وی عنوان نمود: راه اندازی این جشنواره در دهه هشتاد به تصویب رسید و استقرار دبیرخانه دائمی آن در هرمزگان در نظر گرفته شد و ۱۳ دوره آن برگزار شده و بنا داریم چهاردهمین دوره آن را با توجه به وقفه ای که بخاطر کرونا و دیگر مسائل ایجاد شد ۲ دوره قبل آن رضایتمند نبود را در بهترین حالت ممکن با همفکری و همیاری شما بزرگواران برگزار نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: با توجه به ماهیت این جشنواره که فرهنگی و هنری است از اینروی دبیرخانه آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است و شورای سیاستگذاری در سطح ملی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عضویت برخی از وزارتخانه ها و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که نشان از اهمیت این جشنواره را دارد.

وی در پایان یادآور شد: همانطوری که دفاع از مرزهای سیاسی خلیج فارس بر عهده نیروهای مسلح می باشد و دفاع از آن را به خوبی انجام می دهند دفاع از مرزهای فرهنگی و هویتی خلیج فارس بر عهده دستگاه های فرهنگی است و می طلبد با توجه به اینکه اسناد متقنی در رابطه با آن وجود دارد که جای هیچگونه شک و شبهه ای را بجا نمی گذارد، نگاه ویژه ای به این جشنواره  داشته باشیم تا رویدادی در خور شان نام خلیج فارس برگزار کنیم.

گفتنی است: در پایان این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه و نظرات خود در خصوص برگزاری بهتر این جشنواره پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها