افزونه جلالی را نصب کنید.

حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

  • کد خبر : 26464
  • 28 فروردین 1403 - 21:04
حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور آقایان محمد بشیریان زاده و مهدی فلاحی 2 مستدساز هرمزگانی در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان پیشدار معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: آقای محمد بشیریان زاده با فیلم (باسنک) و آقای مهدی فلاحی با فیلم (مادر کوچ)  ۲ مستدساز هرمزگانی هستند که در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در بخش رقابتی شرکت کرده اند.

پیشدار بیان داشت: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی ادامه داد: این جشنواره با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار می‌شود.

گفتنی است: نخستین دوره این جشنواره با شعار « اقوام، ریشه ایران زمین » توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران شناسی کشور به دبیری کمال تبریزی برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها