افزونه جلالی را نصب کنید.

معضلات اجتماعی با تعامل و همکاری قابل حل است

  • کد خبر : 26499
  • 30 فروردین 1403 - 23:20
معضلات اجتماعی با تعامل و همکاری قابل حل است
جلسه هم اندیشی اجرای طرح یکصدای ایران در محلات کم برخوردار بندرعباس با حضور پیشدار معاونت هنری و سینمایی، حجت الاسلام والمسلمین یاراللهی مسئول دفتر مردمی تحول اجتماعی استانداری و دیگر همکاران در محل دفتر ایشان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، انوشیروان پیشدار در این جلسه ضمن تشکر از تشکیل و حضور همکاران در این جلسه بیان کرد: متاسفانه نگاه به محلات کم برخوردار با دیگر محلات متفاوت است و این نوع نگاه باعث معظلات اجتماعی می شود.

وی گفت: محلات کم برخوردار بندرعباس از نظر قدمت قابل مقایسه با بافت جدید نیست و اصالت فرهنگی در این محلات بسیار مشهود است.

پیشدار بیان داشت: یکی از مشکلات این محلات عدم توجه دولت به زیر ساخت های آنها نسبت به سایر محلات است که این امر می تواند شکاف اجتماعی را بوجود آورد.

معاون هنری و سینمایی در ادامه گفت: ما بنا داریم بعنوان یکی از دستگاه های اجرایی استان که متولی فرهنگ هستیم با اجرای برنامه های متنوع هنری در این محلات تا حدودی بتوانیم از نابهنجاری های اجتماعی جلوگیری نماییم.

گفتنی است: اجرای طرح یکصدای ایران در محلات کم برخوردار از ۱ الی ۱۵ اردیبهشت ماه در محلات کم برخوردار شهر بندرعباس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر بخش های مختلف این اداره کل از جمله امور هنری، امور مساجد، هنرستان هنرهای زیبا و … برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها