افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای پرفورمنس «خلیج فارس»

  • کد خبر : 26535
  • 31 فروردین 1403 - 21:48
بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای پرفورمنس «خلیج فارس»
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همراه با مدیران اداری بندر خمیر و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شاخص استان از اجرای پرفورمنس «خلیج فارس» بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، همزمان با اجرای «پرفورمنس» خلیج فارس در تالاب بین المللی خورخوران بندر خمیر به مناسبت سرآغاز برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری خلیج فارس، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، همراه با علی رضایی چهره شاخص فرهنگ و هنر هرمزگان، فرماندار و شهردار بندر خمیر و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان، از این رویداد هنری بازدید نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سرآغاز برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس بر می گردد به نیمه دوم دهه هشتاد، در سفر هیئت دولت به هرمزگان به این نتیجه رسیدند که عظمت نام خلیج فارس در حدی است که ما یک جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری در سطح ملی، سالانه برای خلیج فارس داشته باشیم.

اسمعیل جهانگیری ادامه داد: پاسداری و حفاظت از مرزهای جغرافیایی و سیاسی خلیج فارس به عهدی عزیزان نیروی نظامی و امنیتی است که به خوبی از آن حفاظت می کنند. اما در بحث هویتی خلیج فارس، پاسداری از فرهنگ و مرزهای هویتی فرهنگی خلیج فارس، طبیعتاً به عهدی همه ی مردم و هموطنان ایران عزیز است.

جهانگیری در پایان گفت: ما برای اختتامیه جشنواره، همزمان با روز ملی خلیج فارس در دهم اردیبهشت ماه برنامه های بسیار متنوعی را تدارک دیده ایم و امیدواریم که بتوانیم این دوره را بهتر از دوره های گذشته برگزار کنیم، برنامه ای که در شأن نام بزرگ خلیج فارس و مردم همیشه در صحنه ایران عزیز باشد.

 گفتنی است: این اثر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، در منطقه توریستی گردشگری تالاب بین المللی خورخوران بندر خمیر، پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به اجرا درآمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها