افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان:

دشمن چشم دیدن موفقیتهای جمهوری اسلامی را ندارد

  • کد خبر : 26699
  • 05 اردیبهشت 1403 - 23:32
دشمن چشم دیدن موفقیتهای جمهوری اسلامی را ندارد
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان در مراسم تجدید میثاق با آرمان شهدا و انقلاب گفت: دشمن عصبانی است و چشم دیدن توانمندیها و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ امیر ارسلان شهبازی ضمن تبریک هفته کارگر به مجموعه کار و تولید استان هرمزگان، اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی حدود یک دهه است که در شعار سال، مباحث اقتصادی را مطرح می فرمایند و امسال نیز شعار جهش تولید با مشارکت مردم است که باید ضمن نگاه ویژه به آن، توجه قابل ملاحظه ای به تشکلهای مردمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارگران ما در چهار دهه از انقلاب با وفادارترین انسانها بوده و موجب سرافرازی نظام و انقلاب بوده اند، اضافه کرد: ما همواره باید در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری گام برداریم و در این راه با مردمی کردن اقتصاد، مانند جاهای دیگر که جمهوری اسلامی در اوج است، در عرصه اقتصاد نیز موفق عمل کنیم.

شهبازی که به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری سخن می گفت، در ادامه با اشاره به تحقق عملیات وعده صادق تصریح کرد: همگی دیدید که  رژیم صهیونیستی چقدر مفتضحانه توان پاسخ به جمهوری اسلامی ایران را نداشت و نمیدانست چگونه آبروی خودش را حفظ کند.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان همچنین اظهار امیدواری کرد: با دستان کارگران و کارفرمایان زحمتکش به نقطه ای برسیم که دشمن نتواند با تحریم ظالمانه اقتصاد ما را گرو بگیرد.

 در پایان با حضور جمعی از کارگران، کارفرمایان، مدیران ادارات و سازمانها و صنایع استان و بسیجیان، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و شهدا، گلزار شهدای بندرعباس غبار روبی و عطر افشانی شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها