افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از بندر صیادی کنگ:

بندر صیادی کنگ الگوی خوبی از ارائه خدمات بندری به صیادان است

  • کد خبر : 26830
  • 09 اردیبهشت 1403 - 17:14
بندر صیادی کنگ الگوی خوبی از ارائه خدمات بندری به صیادان است
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران به همراه مدیرکل شیلات هرمزگان، مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان هرمزگان و مديرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان از بندر صیادی کنگ-شهرستان بندرلنگه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در این بازدید با اشاره به اهمیت و موقعیت بندر صیادی کنگ برای صید و صیادی استان و کشور تصریح کرد: خوشبختانه در این بندر صیادی شاهد ارائه خدمات به نحو مناسبی به جامعه صیادی هستیم.

عطا ا… رئیسی از بندر صیادی کنگ با مساحت حوضچه بالغ بر ۶۴ هکتار را به عنوان بزرگترین بندر صیادی کشور یاد کرد و مجموعه شیلات استان را هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی را نمونه خواند و دست آوردهای شیلاتی خوب استان را حاصل همین مهم خواند.

وی خواستار مشارکت جامعه صیادی با توجه به شعار سال از جمله در تقویت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، مشارکت در تامین شناور آتش خوار و مشارکت در ارتقای خدمات رسانی شد.

مدیر کل شیلات هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در شهرستان بندرلنگه با برخورداری از بالغ بر ۵۵۰ فروند لنج صیادی و بیش از ۷۵۰ فروند قایق صیادی، ۵ بندر صیادی و ۹ موج شکن مردمی توانسته بخش قابل توجهی از صید و صیادی استان را به خود اختصاص دهد.

مسعود بارانی احداث یک مرکز بازسازی ذخایر آبزیان، ساخت و استقرار سازه های زیستگاه مصنوعی در آبهای این شهرستان، ترمیم بهسازی بازوی غربی اسکله بندر صیادی کنگ و ساماندهی شناورهای صیادی غیر مجاز در این شهرستان را از جمله اقدامات خوب دولت مردمی در شهرستان بندرلنگه خواند.

وی بندر صیادی کنگ را یکی از قدیمی ترین بنادر کشور خواند و تصریح کرد: این بندر صیادی با بیش از۱۶۰ فروند لنج صیادی و بالغ بر ۲۰۰ فروند قایق صیادی بخش قابل توجه ای از صید صیادی شهرستان بندرلنگه را به خود اختصاص داده است‌.

بارانی از تعاونی های صیادی شهرستان کنگ به عنوان یکی از بهترین تعاونی های صیادی استان یاد کرد و گفت: خوشبختانه تعاونی های صیادی و جامعه صیادی استان از جمله تعاونی صیادی کنگ اقدامات خوبی به ویژه در سال های اخیر داشته اند که از این میان می توان به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، احداث وتجیهز مدارس، کمک به مددجویان و … اشاره کرد.

در ادامه جامعه صیادی بندرلنگه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته سازمان شیلات ایران در بهسازی بازوی غربی بندر صیادی کنگ، تامین شناور آتش خوار را مهمترین دغدغه جامعه صیادی این شهرستان خواند.

گفتنی است در این بازدید ضمن دیدار با جامعه صیادی کنگ، از بندر صیادی کنگ، روند تخلیه صید، روند پیشرفت بازسازی بازوی غربی اسکله کنگ بازدید شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها