افزونه جلالی را نصب کنید.
در نشست هم اندیشی شیلات هرمزگان با پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان مطرح شد:

اقدامات علمی پژوهشکده اکولوژی، شتاب دهنده فعالیتهای شیلات هرمزگان در مسیر توسعه

  • کد خبر : 27031
  • 19 اردیبهشت 1403 - 14:29
اقدامات علمی پژوهشکده اکولوژی، شتاب دهنده فعالیتهای شیلات هرمزگان در مسیر توسعه
نشست هم اندیشی شیلات هرمزگان با پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان و معاونین پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت های علمی و پژوهشی لازمه توسعه پایدار در هر فعالیتی است گفت: این مهم در زمینه فعالیت های شیلاتی با توجه به پویایی، گستردگی و جمعیت بالای بهره برداران شیلاتی و تاثیر آن در اقتصاد و اشتغال استان نقش پر رنگ تری می گیرد.
مسعود بارانی برپایی نشست های منظم و پیوسته اداره کل شیلات هرمزگان با پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، توسعه فعالیت های پژوهش محور، استفاده از پژوهش ها و تحقیقات پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در مدیریت صید و صید مسئولانه، معرفی گونه های آبزیان در خطر انقراض، توسعه بهره بری از پژوهش ها و تحقیقات پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای در مباحث بیماری های آبزیان پرورشی، استفاده استفاده از مطالعات پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در بازسازی و بهسازی ذخایر آبزیان و … را بخشی از تاکیدات در این نشست خواند.
وی ارتقای همکاری ، تبادل دانش و تخصص به ویژه در مسیر فعالیتهای صید و صیادی و توسعه آبزی پروری و حرکت در مسیر توسعه را از برنامه های بین شیلات هرمزگان و پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان خواند.
در ادامه رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان فعالیت های شیلاتی را یکی از محوری ترین و تاثیر گذارترین فعالیت ها در توسعه و اقتصاد استان خواند و تصریح کرد: خوشبختانه شیلات هرمزگان از روند و پیشرفت خوبی بهره مند است .
محمد صدیق مرتضوی پژوهش را یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه یک کشور دانست و گفت: قدرت استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است و فعالیت های پژوهشی یکی از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب میشود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها