افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم ؛

تقدیر از معلمان مروج کتاب و کتابخوانی میناب

  • کد خبر : 27012
  • 19 اردیبهشت 1403 - 14:01
تقدیر از معلمان مروج کتاب و کتابخوانی میناب
به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم نشست کتابخوان تخصصی و تقدیر از معلمان مروج کتاب و کتابخوانی شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب از برگزاری نشست کتابخوان تخصصی با حضور معلمان مروج کتاب و کتابخوانی در کتابخانه آل محمد این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت:  معلمان الگوی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند و نقش این قشر در ترویج فرهنگ مطالعه جلوه دیگری دارد.

 علیرضا صبوردر ابتدای برنامه، برگزاری نشست‌های کتابخوان را در مدارس میناب خواستار شد و بیان کرد: در این نشست‌ها دانش آموزان کتاب‌های خوانده شده را به هم سن و سال‌های خود معرفی و تجربه‌های خود در حوزه کتابخوانی را به دیگران منتقل می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب با اشاره به اینکه این طرح به افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و علاقه آنان به مطالعه منجر می‌شود اضافه کرد بیشتر مدرسه‌ها با اهمیت این طرح آشنا نیستند اما نشست‌های کتاب خوان در زمان اندک نتایج بسیار خوبی در پی دارد.

گفتنی است در ادامه این نشست ضمن تجلیل از معلمین مروج کتاب و کتابخوانی کتاب‌های انسان کامل ،اخلاق خانواده ، سرلوحه‌ها ، زهرا برترین بانوی جهان  و قضاوت‌ها و معجزات حضرت علی علیه السلام توسط معلمان حاضر در نشست  معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها