افزونه جلالی را نصب کنید.

نیروهای ماندگار در حوزه صنایع‌دستی قشم تربیت شوند

  • کد خبر : 27134
  • 25 اردیبهشت 1403 - 12:34
نیروهای ماندگار در حوزه صنایع‌دستی قشم تربیت شوند
نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و محمد محمدحسینی فرماندار قشم در راستای توسعه دریا محور و آموزش جوامع محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی در این نشست گفت: توسعه اکوسیستم گردشگری به جزایر لارک و هنگام و هرمز به تأکید مقام عالی دولت در استان مبنی بر سرعت بخشیدن به توسعه گردشگری دریا محور در سایه دقت باید انجام شود.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود به آموزش جوامع محلی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شعبه دانشگاه هنر ایران در جزیره قشم راه‌اندازی شده، باید برنامه‌ریزی لازم برای حضور ظرفیت‌های انسانی و دانش آموزان علاقه‌مند به رشته‌های مختلف هنری خصوصاً صنایع‌دستی انجام شود تا نیروهای ماندگار در حوزه صنایع‌دستی تربیت شوند. 

او اظهار کرد: گسترش و ارتقای هنرهای سنتی و صنایع‌دستی و همچنین کیفیت‌بخشی به محصولات صنایع‌دستی منجر به تولید محصولات دارای قابلیت عرضه جهانی می‌شود.  

همچنین در این نشست ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای دوربنی، دیرستان و جزایر هنگام و لارک و توسعه زیرساخت‌های تالابی موردبحث و بررسی قرار گرفت. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها