افزونه جلالی را نصب کنید.

ظرفیتهای شهر خلاق بندرعباس در نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد نمایان شد

  • کد خبر : 27154
  • 26 اردیبهشت 1403 - 17:10
ظرفیتهای شهر خلاق بندرعباس در نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد نمایان شد
شهر خلاق بندرعباس در پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران به میزبانی یزد حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، علی کمالی زاده مدیر این مرکز به همراه کارشناسان و صنعتگران حوزه صنایع دستی شهر خلاق بندرعباس در پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران به همراه سومین جشنواره پخت نان سنتی به میزبانی یزد شرکت نمودند.

کمالی زاده در این رابطه بیان کرد: شرکت در چنین نمایشگاه هایی با هدف معرفی هر چه بهتر  و بیشتر صنایع دستی شهر خلاق بندرعباس، می تواند موجب رونق اشتغال در زمینه صنایع دستی بندرعباس، توسعه پایدار شهری، جذب گردشگر و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم شهر بندرعباس به دیگر شهرها شود. به همین جهت مرکز خلاقیت و فناوریهای نوین شهرداری بندرعباس نیز تصمیم به برپایی غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه با همراهی برخی از صنعتگران این حوزه نموده است.

شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور هنرمندان حوزه صنایع دستی و خوراک از سراسر کشور مانند:اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، سیرجان، زنجان، میبد و … از تاریخ  24 تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها