افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با هفته گردشگری؛

 دوره آموزشی خانه‌داری در هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 33988
  • 08 مهر 1404 - 17:14
 دوره آموزشی خانه‌داری در هرمزگان برگزار شد
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی خانه‌داری همزمان با هفته گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از میراث‌آریا، فرزانه زاهدی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی خانه‌داری با همکاری جامعه هتلداران استان، در محل هتل هما بندرعباس طی دو روز به مدت ۱۶ ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار شد. 


سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره گامی ارزشمند در مسیر حرفه‌ای‌سازی خدمات هتلداری و ارتقای کیفیت تجربه گردشگران است، افزود: در دنیای امروز، رقابت در صنعت گردشگری نه تنها بر سر جاذبه‌های طبیعی یا تاریخی است، بلکه کیفیت خدمات، برخورد حرفه‌ای پرسنل و توانمندی نیروهای انسانی، نقشی تعیین‌کننده در انتخاب مقصد گردشگری دارد.

او تصریح کرد: یک نیروی آموزش‌دیده، سرمایه‌ای استراتژیک برای هر مجموعه محسوب می‌شود؛ نیرویی که می‌داند چگونه با میهمان برخورد کند، چگونه رضایت ایجاد نماید و چطور به عنوان نماینده‌ای شایسته برای برند هتل خود عمل کند.

به گفته زاهدی، ادامه‌دار بودن چنین دوره‌هایی نه تنها باعث بهبود مستمر خدمات می‌شود، بلکه اعتماد و رضایت گردشگران را جلب می‌کند. همه ما می‌دانیم رضایت یک مشتری، به معنای بازگشت او در دفعات بعد و مهم‌تر از آن، توصیه هتل و مقصد ما به دیگران است.

سرپرست معاونت گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های گسترده هرمزگان در حوزه گردشگری دریایی، فرهنگی و طبیعی خاطرنشان کرد: این استان برای ایفای سهم شایسته در بازار گردشگری کشور و منطقه، بیش از هر چیز به زیرساخت‌های انسانی حرفه‌ای نیاز دارد و آموزش کلید اصلی تحقق این هدف است.

او در پایان با قدردانی از برگزارکنندگان این دوره، اظهار امیدواری کرد: این حرکت آغازی برای ایجاد یک جریان آموزشی مداوم، پویا و کاربردی در همه حوزه‌های خدمات گردشگری استان باشد.

مجید میرزا اسماعیلی رئیس جامعه حرفه ای هتلداران استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی بر اهمیت تربیت نیروی انسانی آموزش دیده و حرفه ای تاکید کرد.

او اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان موفقیت هتل ها در جذب و حفظ مشتری، کیفیت خدمات است و خانه داری به عنون بخش کلیدی این حوزه مستلزم سرمایه گذاری هوشمندانه و توان افزایی اثربخشی است و در این راستا نیازمند آموزش تخصصی و استاندارد هستیم. 

میرزا اسماعیلی افزود: در همین راستان این دوره ها با هدف ارتقای سطح مهارت نیروی فعال و ورود نیروی جدید آموزش دیده به بازار کار طراحی شده اند. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=33988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها