افزونه جلالی را نصب کنید.

رسیدگی دادستان بندرعباس به درخواست ۷۱ نفر از شهروندان

  • کد خبر : 7537
  • 11 شهریور 1401 - 18:52
رسیدگی دادستان بندرعباس به درخواست ۷۱ نفر از شهروندان
دادستان بندرعباس با حضور در برنامه ملاقات مردمی دادسرای بندرعباس، به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۷۱ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، علیرضا احمدی منش، دادستان بندرعباس در دیدار چهره به چهره با ۷۱ نفر از متقاضیان، ضمن استماع اظهارات آنان، دستور داد رسیدگی های قضایی لازم در رابطه با موضوعات مطرح شده صورت گیرد.

همچنین در این دیدار، معاونین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز حضور داشتند و پس از استماع درخواست های شهروندان در خصوص هر یک از مطالبات مطرح شده، دستورات لازم را صادر نمودند.

برنامه ملاقات مردمی مسئولان دادسرای مرکز استان هرمزگان، در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه و برنامه های عملیاتی دادسرا مبنی بر ارتباط مستمر با مردم و تکریم ارباب رجوع، هر هفته با حضور دادستان و معاونان وی در بندرعباس، برگزار می شود.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر نحوه خدمت رسانی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می شود و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی : dadhrm.ir با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها