افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای اجرای مصوبات قرارگاه دارویی دانشگاه انجام شد:

بازرسی مشترک معاونین درمان و غذا و دارو

  • کد خبر : 16691
  • 18 مرداد 1402 - 0:06
بازرسی مشترک معاونین درمان و غذا و دارو
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه دارویی، گشت بازرسی مشترک معاونین درمان و غذا و دارو دانشگاه، کارشناسان دارویی و تجهیزات معاونت غذا و دارو و کارشناس مالی معاونت توسعه از مجتمع آموزشی, درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر حامد فلاح با اشاره به پیگیری مصوبات کمیته قرارگاه دارویی دانشگاه، گفت: طبق مصوبات کمیته قرارگاه دارویی دانشگاه، با هدف بررسی مسائل و مشکلات دارویی، گشت بازرسی مشترک به طور مستمر از بیمارستان های استان انجام می شود.

دکتر حامد فلاح افزود: با هدف بررسی از وضعیت موجودی انبار دارویی و رفع نواقص موجود، گشت بازرسی مشترک با همراهی دکتر حسن زارعی معاون درمان، کارشناسان دارویی و تجهیزات معاونت غذا و دارو و کارشناس مالی از معاونت توسعه و همچنین همراهی دکتر کمالی معاون مجتمع آموزشی, درمانی و پژوهشی پیامبراعظم(ص) از انبار دارویی، انبار دارویی اورژانس و محل های نگهداری دارو در این بیمارستان، انجام شد.

دکتر فلاح تصریح کرد: در این بازدید نواقص موجود، وضعیت انباردارویی، شرایط نگهداری داروها، نحوه ثبت و سفارش داروها، کمبودهای دارویی بررسی شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها