افزونه جلالی را نصب کنید.

تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای مرکز خلیج فارس

  • کد خبر : 16722
  • 18 مرداد 1402 - 15:13
تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای مرکز خلیج فارس
در مراسمی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، استاندارهرمزگان در این مراسم گفت: خبرنگاران وظیفه امیدآفرینی و نقد و نظارت را برعهده دارند و مدیران باید از نقد‌ها برای افزایش امیدآفرینی استقبال کنند.

مهدی دوستی با تشکر ویژه از خبرگزاری صدا وسیمای مرکز خلیج فارس افزود: این خبرگزاری همواره با پرداختن به ظرفیت‌های معطل مانده و قوانین اجرا نشده در رفع دغدغه مردم تلاش کرده است.

وی گفت: پیگیری صدور مجوز صید و صیادی، بررسی و رفع مشکل صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت و دغدغه فروش لیموترش باغداران تنها بخش کوچکی از این تلاش است.

استاندار هرمزگان گفت: خبرنگاران ما را از نقد‌های سازنده که منجر به اصلاحات در وضعیت می‌شود، بی نصیب نگذارند.

مهدی دوستی با بیان اینکه هرمزگان استانی پرخبر و از همه نظر مهم و خاص است، گفت: امسال خبرنگاران به بهترین شکل ۱۱۵ سفر مسئولان مهم کشوری به استان را پوشش دادند.

استاندار هرمزگان گفت: سرما و گرمای هوا برای خبرنگاران معنا ندارد و آن‌ها زودتر از ما مسئولان در محل رویداد خبری حاضر هستند.

محسن رئیسی قائم مقام صدا وسیمای مرکز خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: آگاهی بخشی و صحت در خبر، مخاطب شناسی و داشتن اخلاق رسانه‌ای از ویژگی‌های خبرنگاران است که در قرآن هم به آن اشاره شده است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: ماهانه بیش از ۱۰۲ گزارش در معاونت خبر تولید می‌شود که بخش زیادی از آن پیگیری مشکلات عمومی است.

علی عیسوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس سازمان صدا و سیما در مورد لزوم امید آفرینی گفت: امیدآفرینی و پیگیری مطالبات مردم در دستور کار معاونت خبر است.

وی گفت: در استان هرمزگان مانور‌های نظامی زیادی برگزار می‌شود که مسئولیت انعکاس خبری آن به عهده خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس است که حتی به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان در رزمایشات نظامی نیز حضور دارد.

معاون خبر صدا وسیمای مرکز خلیج فارس گفت: در ماه محرم علاوه بر شهرستان‌ها و شهر‌ها، مراسم عزاداری ۲۴ نقطه روستایی را در بخش‌های مختلف خبر سراسری انعکاس دادیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها