افزونه جلالی را نصب کنید.
در سفر دکتر جاودان و هئیت همراه به شهرستان بندرلنگه محقق گردید:

بررسی وضعیت حوزه بهداشت، آموزش، دانشجویی، درمان شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 17185
  • 28 مرداد 1402 - 18:20
بررسی وضعیت حوزه بهداشت، آموزش، دانشجویی، درمان شهرستان بندرلنگه
در سفر یک روزه دکتر جاودان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هئیت همراه به شهرستان بندرلنگه وضعیت حوزه بهداشت، آموزش، دانشجویی، احصاء راهکارهای توسعه خدمات درمانی به همراه طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از وبدا خلیج فارس ، در ابتدای این سفر یک روزه، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین درمان، بهداشت، دانشجویی و فرهنگی، مدیر بودجه، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، رییس و معاون شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان بندرلنگه و رئیس بیمارستان شهدا بندرلنگه جلسه “بررسی وضعیت حوزه بهداشت، آموزش، دانشجویی، درمان شهرستان بندرلنگه” انجام شد.

در ادامه این سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه از “پایگاه سلامت شهری حسین آباد” با هدف بررسی پیشرفت و رشد برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرستان بندرلنگه بازدید نمود

این پایگاه سلامت که برای طرح سلامت خانواده راه اندازی شده تا هفته آینده افتتاح خواهد شد.

ریاست دانشگاه وهیات همراه در ادامه از مرکز شهری بندر لنگه،پایگاه شهری ،دانشکده پرستاری، بازدید و با همکاران شاغل در این حوزه ها دیداری صمیمانه برگزار نمود.

دکتر جاودان ضمن گوش سپردن به صحبت ها وپیشنهاد آت این همکاران، مواردی را جهت اجرایی شدن مورد تاکید قرارداد.

در ادامه این بازدیدها ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیات همراه با رئیس و پزشکان متخصص و کادر درمان بیمارستان شهدا بندرلنگه با هدف بررسی مسائل و مشکلات، احصاء راهکارهای توسعه خدمات درمانی نشستی تخصصی برگزار نمود.

در این نشست دکتر سالمی رئیس بیمارستان شهدا بندرلنگه گزارش کوتاهی از روند پیشرفت طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع ارائه کرد.

همچنین دکتر جاودان ضمن ارائه گزارش از طرح سلامت خانواده، چالش ها و موانع پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار داد و راهکارهایی جهت رفع این موانع و تسریع در اجرای این طرح بیان نمود.

تعیین فرمت مناسب جهت قرارداد پزشکانی که قرار است در این طرح همکاری داشته باشند، تعمیر و بهسازی مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی بعنوان مرکز مرجع از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین کمبود کادر اداری دانشکده پزشکی وجابجایی فضای دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه آزاد در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است بیمارستان شهدا بندرلنگه ۳۴ پزشک متخصص در رشته های قلب و عروق، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، فوق تخصص غدد، جراح عمومی، داخلی، جراح مغز و اعصاب، بیهوشی، اعصاب و روان، رادیولوژیست دارد.

جذب نیروی انسانی برای این مرکز از حداقل یکسال پیش توسط رییس دانشگاه در دستور کار آزمون استخدامی امسال است و جذب نیروی طرح از طریق دانشگاه و معاونت درمان و توسعه در حال انجام است.

در حاشیه این سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه در نماز جمعه حضور یافتند و در خاتمه نیز به مناسبت گرامیداشت روز جانباز با حضور در منزل حاج یوسف عزیززاده جانباز ۸ سال دفاع مقدس از ایشان و خانواده گرامی‌شان تقدیر نمودند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها