افزونه جلالی را نصب کنید.
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

شناسایی و انهدام باند ۱۶ نفره سرقت به عنف موتورسیکلت در هرمزگان

  • کد خبر : 17981
  • 09 شهریور 1402 - 21:21
شناسایی و انهدام باند ۱۶ نفره سرقت به عنف موتورسیکلت در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: باند ۱۶ نفره سرقت به عنف موتورسیکلت شناسایی و دستگیر و ۱۵ دستگاه موتورسرقتی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت‌های پاکشتی از نوجوانان و افراد خردسال در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل چند اکیپ مجرب به محل‌های وقوع سرقت عزیمت که در بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت‌ها در ساعات پایانی شب انجام شده و متهمان با تشکیل باند حرفه‌ای با موتور سیکلت به صورت سه نفره با پوشش ماسک و نقاب اقدام به تعقیب راکبین موتور سیکلت های پاکشتی که اغلب نوجوان بودند کرده و در مکان‌های خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم آنان اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و از محل متواری شده‌اند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد دقیق محل‌های وقوع جرم در سه عملیات جداگانه ۱۶ نفر از سارقان و مالخران اموال مسروقه که دارای سوابق متعدد کیفری بودند شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاههای متهمان ۱۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی مسروقه کشف و ضمن اقرار اعضا این باند به ۲۸ فقره سرقت موتورسیکلت، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه استفاده از این گونه موتورها بویژه برای نوجوانان و افراد خردسال ممنوع می‌باشد، به عموم شهروندان و خانواده‌ها توصیه کرد از خرید و در اختیار گذاشتن این وسیله نقلیه به فرزندان نوجوان خود پرهیز کرده و نسبت به مراقبت و کنترل بیش از پیش فرزندان خردسال و نوجوان توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند.

آخرین اقدامات پلیس درباره کلاهبرداری هزار میلیاردی خودرویی در هرمزگان

نیروی انتظامی از دستگیری تمام عوامل بجز مدیرعامل شرکتی خبر داد که با فروش حواله های صوری به مردم از آنان کلاهبرداری یک هزار میلیارد تومانی کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، چند مدتی است که بیش از یک هزار نفر از مردم هرمزگان از فردی شاکی هستند که پول خودرو را از آنها گرفته و متواری شده است.

در این زمینه و به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، در این پرونده که ۳۳ جلد است، ۱۲۰۰ نفر شاکی هستند.

سردار علی اکبر جاویدان عنوان داشت: بیش از یک هزار میلیارد تومان از مردم در این پرونده کلاهبرداری شده است و ۱۳ نفر تاکنون در این ارتباط دستگیر شده اند و تنها مدیرعامل این شرکت متواری است و در این زمینه اشراف لازم وجود دارد و با همکاری دستگاه قضایی بدنبال دستگیری این فرد نیز هستیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: بخشی از اموال این افراد دستگیر شده نیز که تعلق آن به شکات محرز شده نیز توقیف شده است تا پلیس بتواند بخشی از مبالغ کلاهبرداری شده را به مردم بازگرداند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=17981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها