افزونه جلالی را نصب کنید.

امضای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان و شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 18903
  • 02 مهر 1402 - 14:12
امضای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان و  شهرداری بندرعباس
در راستای تعامل و هم‌افزایی بین دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس به امضای طرفین رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، باحضور رسول جهانداری رئیس سازمان ، احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ، مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان، حمید یاسی پور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، علی کمالی زاده رئیس اداره خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری و سایر عوامل جهاد دانشگاهی و سازمان در راستای تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه به منظور بهره مندی از امکانات ، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، تفاهم‌نامه فی مابین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس امضا گردید.

رسول جهانداری رئیس سازمان در این خصوص بیان داشت: این تفاهم نامه با هدف همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های فی مابین در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی،‌ کارآفرینی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ نیروهای متخصص ، امکانات و توانایی‌های طرفین منعقد گردیده است.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت های سازمان و جهاد دانشگاهی ، مشارکت، طراحی ، اجرای سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف تخصصی و فرهنگی ، انجام  طرح‌های مطالعاتی و اجرایی با استفاده از اساتید جهاد دانشگاهی و منابع انسانی شهرداری، از جمله زمینه های همکاری در این تفاهم نامه می باشد.

در ادامه نیز احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: ما آمادگی لازم جهت همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری را داریم و می توانیم در کارهای فرهنگی و سایر موضوعات مختلف به شهرداری کمک کنیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت های بسیاری دارد که این ظرفیت ها می تواند در پیشبرد اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس موثر باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها