افزونه جلالی را نصب کنید.
در سفر دکتر جاودان به میناب محقق گردید؛

بازدید از پروژه بیمارستان دوم میناب و نشست با فرماندار

  • کد خبر : 18942
  • 03 مهر 1402 - 12:39
بازدید از پروژه بیمارستان دوم میناب و نشست با فرماندار
در دومین روز سفر رییس دانشگاه علوم پزشکی به شرق استان، دکتر جاودان با ورود به شهرستان میناب، از پروژه بیمارستان دوم میناب بازدید کرد و در نشستی مشترک با فرماندار ویژه این شهرستان ، مسائل و مشکلات حوزه سلامت را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاونین بهداشتی و درمان و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب بازدید کرد و در جریان روند اجرا و پیشرفت پروژه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به منظور پیگیری مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان میناب با حضور در فرمانداری شهرستان میناب، با مهندس سلحشور فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر غلامعلی جاودان در پایان سفر دو روزه خود به شرق استان به همراه دکتر ذاکری و دکتر کمالی معاونین بهداشتی و درمان،  مهندس وزیری مدیر دفتر فنی دانشگاه و دکتر مدنی کارشناس حوزه درمان استان با مهندس سلحشور در خصوص فعالیتها، برنامه ها و مسائل مرتبط با دانشکده پزشکی و بهداشت و درمان میناب دیدار و گفتگو کردند.

دکتر جاودان در این دیدار در خصوص مباحثی از جمله راه اندازی دانشکده علوم پزشکی شرق استان، جذب متخصص در بیمارستان ابوالفضل (ع)، رفع کمبود برخی اقلام دارویی و پیگیری و حل برخی از مسائل و مشکلات بهداشت و درمان در شهرستان میناب با فرماندار میناب گفتگو و تبادل نظر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها