افزونه جلالی را نصب کنید.

۱۱۴ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 20250
  • 27 مهر 1402 - 20:30
۱۱۴ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: 114 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر246 میلیارد تومان در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که با پیگیری نمایندگان استان و استاندار، در سال جاری اعتبارات اداره ورزش افزایش داشته است، گفت:۱۶۷ میلیارد تومان اعتبارات استانی به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان افزوده شده است که نسبت به سال گذشته رشد اعتباری دو برابری را نشان می دهد.

وی اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ برنامه همگانی، ۱۴۰ برنامه قهرمانی، اجرای ۱۰ پروژه در بخش جوانان را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی عنوان کرد و افزود: همچنین دیدار روسای هیاتها و مسئولان ورزش استان با نماینده ولی فقیه، حضور قهرمانان ملی در مدارس استان، تجلیل از پیش کسوتان  و قهرمانان، از دیگر برنامه های ما در این هفته به شمار می رود.

خادمی، فرآیند تکمیل و افتتاح کلیه پروژه های ورزشی هفته تربیت بدنی را از ۲۶ مهر تا زمان سفر رییس جمهور عنوان کرد و گفت: افتتاح ۶ پروژه چمن بزرگ مصنوعی، ۴ زمین چمن طبیعی بزرگ فوتبال، احداث پیست تارتان، احداث چمن مصنوعی در ۹۴ روستای استان و احداث ۲۹ سالن ورزشی را در دست اجرا داریم که با اضافه شدن این فضاها به ورزش استان، میزان سرانه فضای ورزشی استان ۹۰ سانتی متر به ازای هر نفر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تاکید بر این مطلب که در حوزه مسئولیت اجتماعی انتظار بیشتری از مسئولان داریم، راه اندازی ایستگاه سلامت و تندرستی در ۶ ماهه دوم سال به منظور ایجاد شرایط بهتر برای مردم را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: هم اکنون در استان هرمزگان ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۶۸۰ باشگاه ورزشی فعال هستند و ۶۰ تیم هرمزگانی در لیگهای مختلف بازی می کنند.

مظفر مهری خادمی نسب همچنین به ورزشگاه ده هزار نفری میناب و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده انتظار داریم این پروژه تا سفر رییس جمهور به استان آماده بهره برداری شود.

وی، تشکیل کمیته حمایت از ورزشکاران تیم ملی، کسب ۳۰۴ مدال کشوری توسط ورزشکاران، دعوت ۹۱ نفر به تیم ملی و برگزاری ۱۰۲ دوره آموزشی را از دیگر دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری ذکر کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده و هماهنگیهای به عمل آمده با استاندار محترم هرمزگان به زودی شورای عالی ورزش تشکیل جلسه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها