افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان:

برگزاری دوره آموزشی تربیت راهنمای خانواده در بندرعباس

  • کد خبر : 20327
  • 30 مهر 1402 - 17:10
برگزاری دوره آموزشی تربیت راهنمای خانواده در بندرعباس
معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از برگزاری هفتمین دوره تخصصی تربیت راهنمای خانواده تحت عنوان حدیث زندگی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مجتبی عامری سیاهویی با بیان اینکه این دوره دانش افزایی ویژه کارشناسان و مشاوران خانواده، با حضور اساتید کشوری و با هماهنگی و حمایتهای وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت خانواده و فرزند آوری که فرمودند: ((هر کشوری که در آن بنیان خانواده مستحکم باشد بسیاری از مشکلات آن کشور بخصوص مشکلات اخلاقی و معنوی آن بر طرف می شود و یا اصلا به وجود نمی آید))، یکی از ماموریتهای اداره ورزش و جوانان هرمزگان در امور جوانان، تربیت راهنمای خانواده است.

وی همسان گزینی، مشاوره رایگان در جهت تحکیم و تشکیل خانواده و پیشگیری از طلاق و فرزند آوری را از جمله موارد مطروحه در کارگاههای پیش از ازدواج  عنوان کرد و گفت: در دوره آموزشی تربیت راهنمای خانواده، بیش از ۱۱۰ نفر از مشاورین و کارشناسان دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و مراکز مشاوره حضور داشتند که از تجارب و آموزشهای اساتید مجرب بهره مند شدند.

عامری، برگزاری کارگاه بحران تجرد توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوترابی، کارگاه جمعیت و فرزندآوری توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی، کارگاه روابط کلامی زوجین توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر جدیری و  کارگاه روابط ویژه همسری توسط دکتر مهکام، خانم دکتر رفیعی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر لطفی را از جمله مبانی این دوره آموزشی بر شمرد.

معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، برگزاری این دوره با محوریت مباحث کاربردی در حوزه خانواده را حاصل تجربه و دانش استادهای مجرب این حوزه عنوان کرد و گفت: اصول و فنون مشاوره روابط زوجین، روشهای حل تعارض زوجین، فرزند آوری از جمله سرفصل های آموزشی بود که توسط اساتید حاضر ارائه شد.

عامری سیاهویی دوره تربیت راهنمای خانواده را شامل ۱۳۰ ساعت آموزش حضوری و مجازی عنوان کرد و گفت:۱۱۰ ساعت از این دوره به صورت مجازی برگزار می شود و افرادی که در این دوره ثبت نام کرده و در مصاحبه قبول شدند می توانند علاوه بر دوره های حضوری، در دوره های مجازی هم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هرمزگان هفتمین استان کشور بود که میزبانی این دوره را به عهده داشت، از همکاری مدیر کل ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات، جهاد دانشگاهی و خانم لطفی زاده نماینده وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد و گفت: در پایان این دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل می آید و در صورت قبولی به شرکت کنندگان گواهی مدرسی دوره تربیت راهنمای خانواده اعطا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها