افزونه جلالی را نصب کنید.

برنامه های دهه فجر شهرستان بندرعباس تشریح شد

  • کد خبر : 24009
  • 28 دی 1402 - 11:47
برنامه های دهه فجر شهرستان بندرعباس تشریح شد
رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان، جزئیات برنامه های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بندرعباس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، نشست ستاد دهه فجر استان هرمزگان با حضور حبیب بهادری سرپرست فرمانداری  بندرعباس و حجت الاسلام محمد ایمانی فرد رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان و اعضای شهرستانی این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرعباس برگزار شد.

 حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان با ابراز خرسندی از همکاری تمامی نهادهای خدمتگزار در هر چه با شکوه برگزار کردن مراسم دهه فجر، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی بی بدیل برای خدمتگذاران انقلاب اسلامی در معرفی ارزش ها و آرمان های پیشرفت است.

  وی افزود: در این ایام سراسر نورانی باید برنامه ریزی شود تا هم مردم پای کار بیایند و هم مسئولان دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم تشریح کنند و گام‌های رو به پیشرفت کشور به آحاد مردم بویژه نسل جدید نشان داده شود.

 رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان به برخی از فعالیت‌های این ستاد اشاره کرد و بیان داشت: ۱۲ بهمن ماه که سرآغاز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  به میهن اسلامی است در همین راستا  مراسم ویژه ای از فرودگاه شهدا  ۶۵۵ تا  گلزار شهدای بندرعباس و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان تدارک دیده شده است. 

حجت‌الاسلام ایمانی فرد به برنامه های ۱۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: فضا سازی مناسب در سطح شهر و مسیر فرودگاه تا گلزار شهدا، رژه موتور سواران، به صدا در آمدن بوق کشتی ها در اسکله شهید حقانی، بوق قطارها در راه‌آهن شهرستان و زنگ انقلاب و دیدار با خانواده شهدا اجرا می شود.

وی افزود: در یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بندرعباس نیز علاوه بر برنامه های یاد شده، راهپیمایی دریایی با قایق های
 موتوری و شناورها نیز از برنامه های دیگر است که در همین راستا برای تامین سوخت شناورها ها و قایق های موتوری به همکاری استانداری و فرمانداری برنامه ای اندیشیده شده است.

  رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان اضافه کرد: غرفه های دستاوردهای علمی ، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و فعالیت های متنوع در طول مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن ماه از دیگر برنامه ها می باشد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد تاکید کرد: با حضور چشمگیر مردم انقلابی ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه و  مدافعان حریم خلیج فارس این مراسم خاری در چشم دشمنان انقلاب خواهد بود. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها