افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

آغاز امتحانات ۲۵ هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه در هرمزگان

  • کد خبر : 109
  • 06 خرداد 1399 - 22:26
آغاز امتحانات ۲۵ هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه در هرمزگان
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: امتحانات قریب به 25 هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان در حالی از امروز آغاز شد که رعایت تمهیدات و پروتکل های بهداشتی صورت گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی شهر بندرعباس گفت: امتحانات پایه نهم متوسطه اول از امروز ششم خردادماه آغاز شد و بنا به برنامه ریزی مدارس تا ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۵ هزار دانش آموز دختر و پسر پایه نهم سراسر استان هرمزگان در آزمون پایانی که به صورت حضوری می باشد شرکت دارند.

دادی زاده اضافه کرد: جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدائی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی های آزمون، برگزاری کارگاه های توانمند سازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون از مهمترین اقداماتی است که در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به برگزاری امتحانات پایه دوازدهم متوسطه اشاره کردو گفت: آزمونهای حضوری دورس نهائی بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم نیز در بیش از ۲۳۰ حوزه امتحانی از ۲۷ خردادماه همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها