افزونه جلالی را نصب کنید.
به همت شیلات شهرستان قشم:

برگزاری وبینار آموزشی مدیریت و نگهداری بنادر صیادی در قشم

  • کد خبر : 583
  • 17 تیر 1399 - 15:24
برگزاری وبینار آموزشی مدیریت و نگهداری بنادر صیادی در قشم
رئیس شیلات شهرستان قشم از برگزاری وبینار آموزشی مدیریت و نگهداری بنادر صیادی برای مدیران و بهره برداران بنادر صیادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،محمد پرورش هدف از برگزاری این دوره  را افزایش سطح دانش تخصصی جامعه هدف،  تسهیل در خدمات رسانی به جامعه صیادی، استفاده  از دانش روز در مدیریت بنادر و … خواند.

وی با بیان اینکه مدیریت بنادر صیادی به شیوه های نوین و خود در آمد گام مهم و خوبی در تسهیل و افزایش خدمات در بنادر صیادی خواهد بود گفت:باتوجه به واگذاری بنادر صیادی به بخش تعاونی که برای به عهده گرفتن مدیریت بندر صیادی مشخص می شود باید تعاونی ها از قدرت مدیریت و کنترل لازم بر خوردار باشد که این دوره های آموزشی مکمل این مهم است.

پرورش با بیان اینکه واگذاری مدیریت و نگهداری بنادر صیادی به تعاونی های صیادی به عنوان یکی از اولویت های اصلی سازمان شیلات ایران در سالهای اخیر در دستور کار قرار داشته است گفت: خوشبختانه شهرستان قشم در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.

رئیس شیلات شهرستان قشم با بیان اینکه در این دوره آموزشی پیرامون محورهایی همچون مدیریت بنادر صیادی، بررسی دستورالعمل های مدیریت بنادر،اقتصادی کردن بنادر صیادی،زون بندی بنادر صیادی،دستورالعمل های واگذاری و …مباحث آموزشی خوبی ارائه شد گفت:امید است بتوان با برگزاری چنین دوره های آموزشی، ارتقایی همه جا نبه و بیش از پیش در مدیریت بنادر صیادی ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها