افزونه جلالی را نصب کنید.
اسلام باوقار،رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

به دنبال نشان دادن جایگاه حقیقی شورا به همگان هستیم

  • کد خبر : 1300
  • 02 شهریور 1399 - 23:09
رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سال پایانی شورا بسیار مهم است و امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی جایگاه حقیقی شورا را به همگان نشان دهیم و این هدف بدون همدلی و همکاری یکدیگر محقق نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر اسلام باوقار در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تشکر از خانم جراره رئیس سابق شورای شهر بندرعباس و همچنین تشکر از هیئت رئیسه سال سوم دوره پنجم شورا افزود: از اعتمادی که به بنده شد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با عملکرد مناسب بدهم.

وی ادامه داد: سال پایانی شورا بسیار مهم است و امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی جایگاه حقیقی شورا را به همگان نشان دهیم و این هدف بدون همدلی و همکاری یکدیگر محقق نمی شود.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: امیدوارم اعضای هیئت رئیسه جدید برای خدمتگزاری مردم همدل شوند و برای تحقق آن گام برداریم.

وی با تشکر از رضا حیدری زاده و فیصل دانش که به واسطه داوطلبی اسلام باوقار از نامزدی ریاست شورا انصراف دادند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم از تجارب این دو عضو باسابقه شورا استفاده کنم.

این گزارش می افزاید:با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال آخر دوره چهارم شورای شهر بندرعباس اعضای هیئت رئیسه جدید انتخاب شدند که طی آن اسلام باوقار با کسب ۹ رای و فیصل دانش با کسب ۷ رای به ترتیب رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس بشرح ذیل انتخاب شدند:
۱-اسلام باوقار، رئیس شورا
۲-فیصل دانش ، نائب رئیس شورا
۳-جواد بلارک ، منشی اول شورا
۴ -مجید عسکری زاده، منشی دوم شورا
۵-فیصل دانش ، سخنگوی شورا
۶- مجید عسکری زاده، خزانه دار

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها