افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد :

تعمیر و به آب اندازی ۳۰ فروند انواع شناورطی سال گذشته دربندر شهید رجایی

  • کد خبر : 3765
  • 10 فروردین 1400 - 13:21
تعمیر  و به آب اندازی ۳۰ فروند انواع شناورطی سال گذشته دربندر شهید رجایی
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیراساسی و زیر آبی و به آب اندازی یدک کش خلیج فارس4 و الحاق این شناور به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بندر شهید رجایی خبر داد و گفت : در سال گذشته 30 فروند انواع شناوردر بندر شهید رجایی تعمیر و به استمرار فعالیت درناوگان خدمات دریایی کشور ملحق شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریاوردی هرمزگان، “محمدرضا پور‌رجبی” اظهارداشت: یدک کش پر قدرت خلیج فارس ۴ بعد از اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی و انجام بازرسی های کارشناسان موّسسه رده بندی  در محل سرسره مخصوص  تعمیرات بندر شهید رجایی به آب اندازی شد.

وی طول این یدک کش را ۳۴ متر ؛ با عرض حدود ۱۰ متر و آبخور حدود ۴.۵ متر  اعلام کرد و افزود: این شناور پرقدرت از ۴۴۰۰ اسب بخار و توان کشش بیش از ۵۰  کیلونیوتن برخوردار است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهم‌ترین ماموریت شناور یدک کش خلیج فارس ۴ را شرکت در عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفتی عنوان کرد.

به گفته پوررجبی، این شناور با برخورداری از سیستم  رانش سمتی که قادر است به همه جهات نیرو وارد کند، در عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین اسکورت کشتی‌ها  نیز ایفای نقش می‌کند.

پور رجبی دربخش دیگری از سخنانش حفاظت از سطح آمادگی عملیات شناورهای خدماتی را یکی از مهم‌ترین وظایف و راهبردها اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بنادر و دریانوردی عنوان کردو گفت: در سال گذشته ۳۰ فروند شناور با کاربریهای مختلف در این اداره کل  و دیگر کشتی سازیهای استان تعمیر و به ناوگان خدمات دریایی جنوب کشور محلق شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها