افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

رشد ۱۸ درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از بندر خلیج فارس

  • کد خبر : 4455
  • 15 تیر 1400 - 16:33
رشد ۱۸ درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از بندر خلیج فارس
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تشریح عملکرد سه ماهه بندر نفتی خلیج فارس در حوزه صادرات و واردات اظهار داشت: طی این مدت حدود 8 میلیون و 284 هزارو و 118 تن فعالیت صورت گرفته که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته نمودارها رشدی 18 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” عملکرد این بندرگاه نفتی را در بخش بنزین یک میلیون و ۱۲۴ هزارو ۴۴۷ تن و در حوزه بانکرینگ( سوخت رسانی به کشتی ) را ۱۲۵ هزار و ۸۳۹ تن اعلام کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تعداد کل شناورهای پهلو داده شده در این بندر نفتی را طی سه ماهه سال جاری ۳۴۷ فروند اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۳ فروند شناور در حوزه بانکرینگ، ۳۴ فروند شناور در حوزه حمل بنزین و مابقی دیگر شناورهای حمل فرآورده های نفتی بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان کل فعالیت صورت گرفته در زمان یاد شده را۸ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۱۸ تن اعلام کرد وگفت :در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را شاهد هستیم.

شایان ذکر است ؛ بندر نفتی خلیج فارس به عنوان زون نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با ۱۲ پست اسکله مهمترین و بزرگترین بندر نفتی زیر مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی بشمار می آید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها